Repase baterií do elektrokol (koloběžek, skůtrů, jednokolek atd.)

Nabízíme repase baterií do všech značek elektrokol. Díky repasi získáte novou baterii s vyšší kapacitou, delším dojezdem, méné častému nabíjení a tak i delší životností. Repase spočívá ve výměně nových článků za staré, připojení k řídící jednotce BMS a uzavření sestavy do původního obalu.

  • navýšení kapacity a výkonu baterie
  • zvýšení dojezdu a prodloužení životnosti baterie
  • všechny typy baterii ( Leader Fox, Apache, Crussis, Devron, Agogs, EVBike, Bosch, Shimano, Panasonic, Yamaha, BionX, Giant ) i neznačkové baterie starších elektrokol
  • Možnost výběru kapacit podle typu baterie 8,7Ah – 24,0Ah
  • Používáme kvalitní a osvědčené články: profi Samsung SDI 35E / standard EVE INR18650-33V
  • Výměna řídící elektroniky BMS ( +700,- Kč ), pokud je nutná 
  • Záruka 24  měsíců na funkčnost baterie
  • Záruka 6 měsíců na kapacitu baterie

 

Jak postupovat?

  • Baterii nám pošlete poštou/kurýrem, můžete doručit osobně.
  • Adresa: BIT CZ,  Tovární 501,  Stříbro,  34901 

  • Možnosti repase nabídneme emailem, telefonicky.
  • K zaslané baterii prosím přiložte: – nabíječku ( pro správnou kontrolu funkce ) – klíčky ( pokud jsou třeba k zapnutí baterie )
  • Po odsouhlasení nabídky vyrobíme novou sestavu.
  • Hotovou baterii expedujeme během 1-2 týdnů.

Cenovou nabídku můžeme poslat předem, zašlete foto nebo specifikaci baterie emailem ( obchod@bitcz.eu), nabídneme Vám možnosti repase.

 

 

Cena zahrnuje:

  • výrobu nové bateriové sestavy
  • kontrolu nabíječky
  • ekologickou likvidaci starých článků
  • dopravu zdarma

Zasílejte baterie v původním uzavřeném obalu. Jakkoli nezasahujte do baterie a nesnažte se ji rozebírat. Hrozí nebezpečí zkratu a požáru!

Veškeré dotazy rádi zodpovíme, neváhejte nás kontaktovat: mail: info@bitcz.eu  mobil: +420 725 791 228

 

Upozornění pro zákazníky: 

  • Při demontáži baterie dojde k rozpojení celé sestavy a není možné znovu složit bateriovou sestavu z těchto demontovaných komponentů. 
  • Li-Ion články mají poškozený obal a jsou nebezpečné, BMS-PCB řídící jednotka je odpojena a nefunkční.
  • V tomto případě nemůžeme poskytnout zákazníkovi žádné náhradní plnění, finanční kompenzaci atp.
  • Současně po zákazníkovi nepožadujeme žádnou finanční náhradu za nově sestavené články, které už nejdou znovu demontovat, řídící elektroniku BMS-PCB ani jiný materiál.

Děkujeme za pochopení.

 

 

 

Nabízíme

  • 20 let zkušeností –  sériová výrobě bateriových sestav
  • technologie
  • zkušenost
  • odbornost

 

Kdy a jak nabíjet baterie

Životnost baterie může být krátkodobá ( výdrž na jedno nabití ) nebo dlouhodobá ( v řádu měsíců a let). Hlavní faktory:

  • Průběžná kontrola napětí
  • Způsob skladování
  • Počet nabíjecích cyklů

Li-Ion ( při používaní v sezoně )

  • nenechat ležet vybité 0%
  • po vybití nabít do 24hod
  • nabíjet podle potřeby nejlépe naplno 100%
  • možno nabíjet kdykoli ( žádný paměťový efekt )
  • vypínat baterii během nepoužívání
  • nenabíjet bez dozoru

Li-Ion ( při uskladnění mimo sezonu )

  • nabíjet baterii na 60-70%
  • hlídat napětí cca 1x za 3 měsíce
  • vypínat baterii během nepoužívání
  • vyjmout z elektrokola
  • uložit na suchém a chladném místě ( např. garáž )

Li-Ion akumulátor nabízí především vysoký výkon, disponuje vysokými nabíjecími i vybíjecími proudy,  nabízí vyšší kapacitu a současně si udržuje nízkou váhu. Je ale třeba jej nejvíce hlídat. Nikdy nenechávejte akumulátor zcela vybitý, PCB obvody také odebírají proud a klesne-li napětí článku v sestavě pod hraniční mez, BMS řídící elektronika baterii zablokuje a vypne. Typicky toto nastává po zimě, kdy během skladování a nepoužívání baterií ( třeba do nářadí nebo elektrokol ), jim klesne napětí pod hraniční mez. Proto baterii, pokud ji nepoužíváte, alespoň jednou za 3 měsíce nabijte. Nenechávejte ji zbytečně dlouho plně nabitou , plné nabití jí také neprospívá. Ideálně skladujte při střední hodnotě nabití v suchém prostředí při stabilní nižší teplotě cca +5 až +15st C. Vysoké teploty během skladování  také nejsou vhodné. Na druhou stranu články pracují v širokém rozmezí cca od -20 do +50st C. Paměťový efekt není žádný, není třeba nijak li-ion baterie oživovat, cyklovat atp. Li-ion baterie jsou z uvedených typů nejvíce nebezpečné, při zkratu nebo poškození vnějšího pláště článku hrozí výrazné nebezpečí požáru, který víceméně nelze uhasit a je třeba nechat článek “vyhořet”. Proto varujeme před jakoukoli neodbornou manipulací s bateriovou sestavou uvnitř originálního krytu.

Adresa pro zasílání baterií k repasi

BIT CZ s.r.o. 

Repase baterií

Tovární 501

Stříbro

349 01