Repase baterií do elektrokol (koloběžek, skůtrů, jednokolek atd.)
Nabízíme repase baterií do všech značek elektrokol. Díky repasi získáte novou baterii s vyšší kapacitou, delším dojezdem, méné častému nabíjení a tak i delší životností. Repase spočívá ve výměně nových článků za staré, připojení k řídící jednotce BMS a uzavření sestavy do původního obalu.
- navýšení kapacity a výkonu baterie
- zvýšení dojezdu a prodloužení životnosti baterie
- všechny typy baterii ( Leader Fox, Apache, Crussis, Devron, Agogs, EVBike, Bosch, Shimano, Panasonic, Yamaha, BionX, Giant ) i neznačkové baterie starších elektrokol
- Možnost výběru kapacit podle typu baterie 8,7Ah – 24,0Ah
- Používáme kvalitní a osvědčené články: profi Samsung SDI 35E / standard EVE INR18650-33V
- Výměna řídící elektroniky BMS ( +700,- Kč ), pokud je nutná
- Záruka 24 měsíců na funkčnost baterie
- Záruka 6 měsíců na kapacitu baterie
Jak postupovat?
- Baterii nám pošlete poštou/kurýrem, můžete doručit osobně.
- Adresa: BIT CZ, Tovární 501, Stříbro, 34901
- Možnosti repase nabídneme emailem, telefonicky.
- K zaslané baterii prosím přiložte: – nabíječku ( pro správnou kontrolu funkce ) – klíčky ( pokud jsou třeba k zapnutí baterie )
- Po odsouhlasení nabídky vyrobíme novou sestavu.
- Hotovou baterii expedujeme během 1-2 týdnů.
Cenovou nabídku můžeme poslat předem, zašlete foto nebo specifikaci baterie emailem ( obchod@bitcz.eu), nabídneme Vám možnosti repase.
Cena zahrnuje:
- výrobu nové bateriové sestavy
- kontrolu nabíječky
- ekologickou likvidaci starých článků
- dopravu zdarma
Zasílejte baterie v původním uzavřeném obalu. Jakkoli nezasahujte do baterie a nesnažte se ji rozebírat. Hrozí nebezpečí zkratu a požáru!
Veškeré dotazy rádi zodpovíme, neváhejte nás kontaktovat: mail: info@bitcz.eu mobil: +420 725 791 228
Upozornění pro zákazníky:
- Při demontáži baterie dojde k rozpojení celé sestavy a není možné znovu složit bateriovou sestavu z těchto demontovaných komponentů.
- Li-Ion články mají poškozený obal a jsou nebezpečné, BMS-PCB řídící jednotka je odpojena a nefunkční.
- V tomto případě nemůžeme poskytnout zákazníkovi žádné náhradní plnění, finanční kompenzaci atp.
- Současně po zákazníkovi nepožadujeme žádnou finanční náhradu za nově sestavené články, které už nejdou znovu demontovat, řídící elektroniku BMS-PCB ani jiný materiál.
Děkujeme za pochopení.
Nabízíme
- 20 let zkušeností – sériová výrobě bateriových sestav
- technologie
- zkušenost
- odbornost
Kdy a jak nabíjet baterie
Životnost baterie může být krátkodobá ( výdrž na jedno nabití ) nebo dlouhodobá ( v řádu měsíců a let). Hlavní faktory:
- Průběžná kontrola napětí
- Způsob skladování
- Počet nabíjecích cyklů
Li-Ion ( při používaní v sezoně )
- nenechat ležet vybité 0%
- po vybití nabít do 24hod
- nabíjet podle potřeby nejlépe naplno 100%
- možno nabíjet kdykoli ( žádný paměťový efekt )
- vypínat baterii během nepoužívání
- nenabíjet bez dozoru
Li-Ion ( při uskladnění mimo sezonu )
- nabíjet baterii na 60-70%
- hlídat napětí cca 1x za 3 měsíce
- vypínat baterii během nepoužívání
- vyjmout z elektrokola
- uložit na suchém a chladném místě ( např. garáž )
Li-Ion akumulátor nabízí především vysoký výkon, disponuje vysokými nabíjecími i vybíjecími proudy, nabízí vyšší kapacitu a současně si udržuje nízkou váhu. Je ale třeba jej nejvíce hlídat. Nikdy nenechávejte akumulátor zcela vybitý, PCB obvody také odebírají proud a klesne-li napětí článku v sestavě pod hraniční mez, BMS řídící elektronika baterii zablokuje a vypne. Typicky toto nastává po zimě, kdy během skladování a nepoužívání baterií ( třeba do nářadí nebo elektrokol ), jim klesne napětí pod hraniční mez. Proto baterii, pokud ji nepoužíváte, alespoň jednou za 3 měsíce nabijte. Nenechávejte ji zbytečně dlouho plně nabitou , plné nabití jí také neprospívá. Ideálně skladujte při střední hodnotě nabití v suchém prostředí při stabilní nižší teplotě cca +5 až +15st C. Vysoké teploty během skladování také nejsou vhodné. Na druhou stranu články pracují v širokém rozmezí cca od -20 do +50st C. Paměťový efekt není žádný, není třeba nijak li-ion baterie oživovat, cyklovat atp. Li-ion baterie jsou z uvedených typů nejvíce nebezpečné, při zkratu nebo poškození vnějšího pláště článku hrozí výrazné nebezpečí požáru, který víceméně nelze uhasit a je třeba nechat článek “vyhořet”. Proto varujeme před jakoukoli neodbornou manipulací s bateriovou sestavou uvnitř originálního krytu.
Adresa pro zasílání baterií k repasi
BIT CZ s.r.o.
Repase baterií
Tovární 501
Stříbro
349 01